KbraNaselik kizlar 4+5 hamileyim dun aksam dus aldim dustan sonra kahverengi lekelenmem oldu sonra kesildi cok korktum kasiklarim cok agriyo dun aksamdan beri sizce doktora gitmelimiyim herkes normal diyo boyle bisi yasayan varmi
Selmaaa Selmaaa KbraNaselik İlk zamanlar da normal demek bence saçma çünkü ilk haftalar da allah korusun düşük riski oluyor ..
Gkcesu KbraNaselik korkma canım ama doktora git derim benimde 5 haftalıkken gelmişti yerleşmeden dedi bana doktor ama yinede progestan vermişti bidahada gelmedi bence git derim
Kekmez KbraNaselik Benimde 6. Haftada çok az olmuştu eşim doktor ve birşey olmaz çok normal lekelenme dedi eğer kan yoksa lekelenme normal panik yapmana gerek yok ama için rahat etsin diye doktoruna bir görün için rahatlar
Selmaaa Ben 6 hafta da yaşadım. suan 7+2 yine yaşadım hemen doktora gittim . İğne verdi istirahat önerdi tedbir amaçlı . Bence sende git derim aklında soru işareti kalmasın riskli günlerdeyiz 😕
HamiEsmaAydn Bende 6haftalıkken oldum ipne verdi hap verdi bence durmaman gerekiyo direk git bence allah korusun yinede
Elabadeninannesi Ben 32 haftalık hamileyim benimde ara ara oldu kızlar 24.haftaya kadar hatta ben ilaç içtim progeston diye bi ilaç verdi doktorum baktığında şükür ne açıklık vardı nede rahimde kanama sonra onun adet olamadığımız için kalan kanlar olduğunu ve rahim yukarı çıktığı için yerleşme kanamasını öğrendim rahatlamıştım kahverengiyse korkma demişti doktorum şükür geçti 🙏🏻 Sadece çok yorma kendini bide 15gğn ilişki yasak demişti bana
gizemgnll 4haftalık daha çok normal herkes de oluyo nerdeyse,yerleşme kanaması, her türlü kanamada mutlaka doktoruna git tabiki de, ama çok da korkma benim de 6. Haftaya kadar kahverengi lekelenmem oldu sonra komple kesildi.
Elfgny Normal diye bişey yok kahverengiyse kesin yerleşme kanamasıdır diyenlerede bakma herkesete aynı olmuyo canım malesef. Ben ilk gebeliğimde kahverengi lekelenmem olmuştu ve sonunda gitti bebeğim kürtaj oldum bişey olmaz normaldir deyio bekleme
gizemgnll Elfgny normal dedim ama doktora gitmesini de söyledim, ve bende zamanında gittim ve hala progestan kullanmaya devam ediyorum , yanlış bir yönlendirme yok 🙂
KbraNaselik tesekkur ederim kizlar gidicm doktora icim rahat etmicek boyle insallah bisi yoktur bende seviniyodm ne guzel rahat gecicek diye Allahtan hayirlisi
Burcuk KbraNaselik kanama durumunda doktorlar kesinlikle bize uğrayın diyorlar bi git bakalım inşallah bi şey yoktur da için rahat etsin
Bhr34 Sıcak suyla duş alma demişti bana doktorum ılık suyla olucak sıcak su kasları fazla gevşettiği için iyi değilmiş
Sempatik KbraNaselik herkesin lafina bakma canim doktora git emin ol dün arkadasim1aylik hamileydi kanamsi gelmiş bisey olmaz diye sabaha coglmis bana soylesi hemen acile gittik ve düşük yapmis kürtaj oldu dun ihmal etmeye gelmez
TCEssBahar Bence hemen git doktora benden de önce leke geldi sonra ara ara kanamam oldu bebeğimin eşi aşağıdaydı 6 ay yattım sadece doktor ve lavabo için kalktım ilaç iğne hepsini kullandım. 6 Aydan sonra geçti şuan çok şükür 23 gün kaldı doğumuma tedbir al hemen git
Obsesifk KbraNaselik idrar yolu enfeksiyonu olabilir doktoruna danış idrar tahlili yaptırsın bende enfeksiyondan kanama bile olmuştu şuan antibiyotik kullanıyorum sürekli sancıda yapıyor
Shnern Bende 18. Haftada kahve nohit kadar leke geldi doktorum birsey bulamadi ama doguma kadar haftalik proluton igne verdi 34 haftalik oldum hala vurundum evet kahve leke sorun degil ama onlem icin doktora gozukun ve bizde sorun olmamasina ragmen iliski yasakti
KbraNaselik canlar doktora gittim kesenin hemen altinda adetten kalma biyer varmis kese oraya baski yapinca lekelenme olmus korkulucak bisi yok dedi progestan verdi kullan dedi cuma kontrole gidicm keseyide bebegide gordm icim rahat etti tesekkur ederim hepinize 😇😇❤