Esraa221 canım solunum için girmiş cok bekletmezler benimki daha ufak dogdu entübe edildim daha ağır sizin haftanız iyi benıde 37 de alacak bu hafta hazırlıklı ol solunum için girer dedi doktorum yeterkı iyi olsun dayanırız biz🤲 İlkimi entübede bırakıp evime gittim bunuda solunum için bırakıcam ama ne yapalım allahım yeterkı saglık versın evlatlarımıza