Esraa221 bende 12 nisanda 37 haftamda doğum yaptım bebeğimde solunum sıkıntısı vardı küveze aldılar, 14 gündür orda çok şükür durumu iyi bi sıkıntısı kalmadı taburcu olmasını bekliyoruz. Benimde ilkimdi çok hayallerim var diyip ağlıyodum doktorum gelip kızdı şuan en çok sana ve sütüne ihtiyacı var toparlan hemen dedi mecbur sütüm kesilmesin diye toparlanmaya çalıştım. Korkma yani canım solunum sıkıntısı düzeliyo sıkma canını sütüne geçmesin stresin Allahın izniyle iyi olup çıkıcaktır çok güzel bakılıyo orda 🤲 Rabbim bizim gibi bekleyenleri tez zamanda kavuştursun şifa versin inşallahhh 💕