Havva01 evet o yüzden ağrılar doğum ağrısı mı yalancı mı bilmiyorum geçen hastaneye yattım iki gün nst de sancım çıktı alttan muayene ettiler yumuşama vardı ama açıklık yoktu o gün sancılar bu kadar kuvvetli değildi ama gece 12 den beri ara ara giriyor adet sancısı gibi