Havva01 Hanımlar mrhb 37+3 deyiz doğuma 18 günümüz var az önce hafif bi kanama gördüm iç çamaşırımda adet kanı gibiydi ne yapmalıyım nasıl hareket etmeliyim fikri olan varmi ?? Netten baktim sancı olursa vs takip etmemi söylüyor 🤷🏻♀️
Madinanin-Annesi Havva01 ah canim ayni gundeyiz ama bende 37+4 16 gunum var azacik hafif kan var.Ama agri sizi su hic bir sey yol doktoruma yazdim sag olsun bakmamis bende bilmiyorum.Bakalim nolucak
Munisee Havva01 sanci baslayabilir takip et baslamayadabilir suyun gelebilir tam dogum yaptigim hafta ve gundesin ayni sekilde nisanm gelmisti ardindan suyum sonra sancim .. kolay gelsin ilik bi dus alip uyumaya calis sancin yoksa hemen dogum baslamiyor hissettirir sana kolay gelsin insallah yani nisan olabilir bu haftalarda normal
Havva01 Madinanin-Annesi Sakin kalıcazz tek yapmamız gereken bu sanırım sancı vs gelir mi diye bekliyorum hayırlısı bakalım
Minnosunannesiii Madinanin-Annesi bende 37+0 ve 36. Haftadan beri sancım var bugünde bebeğim Bi hayli hareketli sancılar da geçen günlere göre daha keskin hep 37+4 te doğurcam diyordum 🤣🤣🤣 bakk ki gelsin
Madinanin-Annesi Havva01 evet bende o yuzden uyumuyorum birden su gelir agri falan haberim olmaz.Allah yardimcimiz olsun bir avazda doguralim insAllah.Bu gece galiba hepimiz endiselenecegiz ama iyi olucak InsAllah
Minnosunannesiii Havva01 uyu kuzum strese girme nişan geldikten saatler sonra da doğum olabilir 1 hafta 2 hafta sonrada suyun filan gelse uyanırısn zaten
Madinanin-Annesi Minnosunannesiii yaa))insAllah gonlunce olur zaten bir seyde olmaz bu zamanlarda doktorum korkma demisdi.37den sonra gerek yok hic korkmaya kuveze bile girmez.Normal bebek.O yuzden korkmuyirum ama bakma insan heyecan yapiyor birde ilk.Ne yasayacagini bilmiyorsun))
Minnosunannesiii Madinanin-Annesi aynen öyle kaç kilo bebiş İnş kilosu filan yerindedir bide cinsiyet nedir kız bebek erken gelir derler bizde
Madinanin-Annesi Minnosunannesiii kiz evet))kilosu 2 falan benim bebek kilo almadi cok.Ama doktor korkma dedi bende 1kilo 900 esim 2kilo dogmus Normalmis.Anne baba kucuk zaten demisdi doktor.Benimde hep oyle derler kiz bu erken dogar falan))
Minnosunannesiii Madinanin-Annesi yaa ama benim bildiğim diyorlar haftasını tamamlasa bile 2590 2800 altında olunca bebeği küveze alıyorlar bende ondan korkuyorum benim bebişten zayıf biraz doktorun sıkıntı yokmu demişti
Madinanin-Annesi Minnosunannesiii yok canim korkma.Her seyi iyiyse kiloda sikinti degil.Yani burda Ukraynada boyle en azindan.3doktorum var hic biri korkma her sey yolunda demislerdi.Bakalim nasil oluyor
Madinanin-Annesi Havva01 ayy bendede aynen haraketli.Nasil ilerisim kuralim?Yazarmisin bana sabah ne oldu diye?
Minnosunannesiii Havva01 strese girme beklemekle Birşey olmaz güzelce uyuu 😘 heyecanlandım senin yazıyı görünce lavaboya koştum belki gelmiştir diye benim sancılarım da var çünkü 🤣 ama yokkk anacım m ne gelen ne gidenn🤣🤣
Havva01 Madinanin-Annesi nasıl yazicam ki sana aynen iletişim kursak iyi olur en azından fikir ediniyoruz