Mumyy Plttzhdd bence de güzel bir isim olumlu bir düşünce olusturuyor diye düşünüyorum son günlerde hep aynı isimler popüler ve ben hoşlanmıyorum ileride çocuklar okula başlayınca sınıfın yarısi aynı isimde olacak
Anne_Karina Mumyy şimdide öyle değil mi eksidende öyleydi eskidende sınıfın yarısı zeynep ayşeydi ona bakarsan
mmavi Plttzhdd soylenis olarak zor geliyor diye dusunuyorum. daha farkli isim bakardim. benim fikrim tabi. Saglikla alin kucaginiza 🙏🏻