depsizoo Plttzhdd bence koyma Aybüke isminde kim tanıdıysam ya çok saf salak oluyo yada çok artist kendini beğenmiş oluyo herkes değil bak benim tanıdığım Aybüke ler öyle kalkıpta laf etmeyin sonra 😁
Seyda2434 Plttzhdd çok tatlı bir isim hemde Şehit ögretmen Şenay Aybükenin ismi olunca daha da anlam kazanıyor bence
Gnssc Kimi güzel dicek burda kimi kötü daha çok kafanız karışacak 😊 sizin içinize siniyorsa güzeldir 💕