anne11 cok beğendiğim zamaninda muayene oldugum bi hekim vardi. aslinda ayni yerde calisiyo olsaydi oma gitcektim. baktim umraniyeye gecmis. hakkinda arastirma yaptim o cok begendigim doktor birine demiski:
“bir test var onu yaptirdin mi yaptirmadiysan hadi gecmis olsun cocuk sakat oldu”
arkadaslardan methini duyup gittigim baska bidoktor beni bagirta bagirta muayene ettikten sonra alttan muayeneden cok korkuyodum benim üstümde ego tatmini yaparak “bu masada muayene edemedigim kimse olmadi benim” dedi.
yani doktor işi şansssss