anne11 epidural ile dogum dusunuyosan asla onermem. benim dogumum pazar gunune denk geldi anestezi uzmani kabu etmedi haftasonu epidural yapilmiyor diye sanki normal dogumun gununu ben secmisim gibi :) bu arada randevu ucreti ben 265 oduyodum sgkli ve axa tamamlayici indirimim olmasina ragmen