Cemrenuraydin Samira34 ben de 40 oldum bu gün… Yarın doktor kontrolu var paşam rahat galiba içeride 🤦🏼♀️
berraninannesi Samira34 bizde 40+3 olduk ve salı günü yatış verdi doktorumuz banada suni sancı verecek 🥺
BTSG04 Samira34 ahududu yaprağı çayı dene bide canım benim arkadaşımında oğlu geç geldi kız 2 bardak içti doğurdu 😅 sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🌸
Samira34 Havva01 acılmada yok sancıda yok kanaldada degılmıs o yuzden , kendını hazır hıssetmyor beyfendı heralde 🤦🏼♀️