Zeynepplt63 8. Haftada benimde bel.agrim ve kasik agrimla kanamam olmustu ama oyle böyle degil buyuk buyuk parca dusurmeli. Ben acile düşük yaptığımı zannederek gittim. Doktor baktiginda bebegin kalbi atiyo ne bebekte ne de kesede kanama gözükmüyor dedi. Sadece tanimlanmamis kanama olarak yazdi dosyamada 2 gün hastahanede yattim kanama tamamen durana kadar sadece progestan ilac verdiler sabah aksam. Aktif kanamam durdu ayni adet kesilir gibi once pembe akinti sonra kahverengi akintiyla beraber kesildi. Suanda 37. Haftamizdayiz çok şükür. Benim basimdan boyle bi durum geçti gebelikte bu tarz tanimlanmamis kanamanin oldugunu cok duydum. Icini ferah tut ama baska bi doktoru da gör