Dün doktora gittim işte kanama icin çünkü kaç gündür gitmiyor bu kan doktor dedi tek dusuk riski var bide yerleşme kanı ama ben korkuyorum çünkü kaç gündür böyle kan var doktor ilaç yazmadı bebeğe zarar olur diye Tek dedi yerinden kalkma bide özel bölgem de sancı var yürüyemiyorum bel ağrısı göğüs ağrısı mide bulantısı ilaç kullanamıyorum acaba ne yapsam iyi olur çünkü çok kötüyüm ve bura da lütfen o Sefer gibi linç etmeyin yardım istiyorum tek zaten öğün yeterince linç yedim bide Eğer öyleyse hiç yazmayın daha iyi ve şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız icin (bu arada ben uygulama da haftalığımı takıp ediyorum ya 8 haftalık hamileyim)