Minnosunannesiii Ftm_08_61 canım devlete gidince önce muayene oluyorsun doktor Bi kağıt veriyor nst çektir diye o kağıtla beraber nst odasına giriyorsun sonra da ordan sana Bi kağıt veriyorlar o kağıtla geliyorsun tekrar doktorun yanına