pamuk_anne canım ben geçen yıl mart ayında yaptım dogum oglumu normal dogumdu virüsün en bas gösterdiği zamanlardı ve kendileri refakatçi alıyoruz kim kalcak dediler ve görümcemi cagırmıstım inşallah aynı hastaneye gidiyorum yine degişmemiştir rafakatci durumu