Yakın zamanlarda doğum yapanlardan bilgi alabilir miyim acaba dogumunuza ve doğumdan sonra yanınıza refakatçi aldılar mı? Koronadan dolayı almıyorlar diye duydum şaşırdım. Yani doğumdan çıkmışım dikişim olur tuvalete gitsem yavaş yavaş en az 10 dk işim sürer ben bebeği odada nasıl yalnız bırakır giderim? Üstelik devlette odalar iki kişilik oluyor yabancıların yanında yeni doğmuş bebeği nasıl bırakırız ya? Ya da azıcık içim geçse ne olacak valla devir kötü bak şimdi paranoya yaptım bebek falan kaçırma hikayeleri geldi aklıma 😔