Arkadaşlar iyi geceler.. Kuyruk sokumum da bi ağrı var ama sanki kutlesem orası rahat edecek gibi o da olmuyor. Oturunca ağrıyor 18. Haftaya girdik ama öyle abartılacak bi kilo almadım kilodan desem sanmıyorum ve malesef ki bacaktan kilo alan birisiyim ama hamilelik öncesi de bu sekildeydi bu durumu yaşayıp doktoruna danışan oldu mu haftaya gideceğim kontrole.. Sormak istedim