asyahumam ben de ilk kizimda denemek icin bir paket almistim ama nedense yaramadi pişik yapti ondan sonra a101in kendi markasini aldim sofia ydi sanirin uzun bir sure onu kullandim cok da memnun kaldim 😁 bez isi biraz deneme yanilma aslinda stok yapmak cok yanlis bence her bez her bebege iyi gelmiyor kucuk paketler halinde donem dönem alip deneyebilirsin ☺