Booncukk medeniyet ülkesi (!) Amerika😢 sağlık sistemi berbat. Teknoloji para ilaçlar burda ama sigortadan , kağıt kürek işlerinden, pahalılıktan kullanılmıyor ki.
bir tane ultrason, röntgen çekmeye elleri varmıyor. Benim teşhisimi bu yüzden koyamadıkları için 1 yıl bebek bekledim. Doktor elle muayene edip gönderdi hadi gidip bebek yapın diye. Oysa kan testi yapsa ultrason baksak 1 yıl boşa gitmeyecekti. Yani Allah biliyor tabi her şeyin zamanını ama insan diyor ki “zor muydu bir ultrason çekip baksaydınız”