Zeynepela1 İlk çocuğumda depend almıştım ameliyat sonrası hemşirelere onu vermiştim aşırı rahat birsey üstelik tertemiz kalıyorsunuz çıkartması da çok kolay cırtlı olduğu için eğilmedim 😃
MDT cryingbaby genelde L beden alın diyorlar canım. Ama insan daha önce kullanmadığı bir şeyin bedenini tayin edemiyor ki. Normal iç çamaşırı bedeni gibi mi düşünmeliyiz acaba 🤔
cryingbaby MDT bilmiyorum bence M kucuk gibi, yani cokta kilo almadim 12 kilo aldim bu haftama kadar, sanki dogumdan sonra esimi gonderecekte L aldiracakmisim gibi hissediyorum😋
Fatos007 se26es Ben deepend ve E Bebeğin lohusa pedinden aldım birer paket. Sezeryan doğum yaptım. Hastanede deepend kullandım 1 paket yetti. Eve geldiğimde lohusa pedini kullandım bitti. Şimdi normal pedlerle devam ediyorum.
cryingbaby Dilara_guess evet bencede kucuk, L buyuk buyuk dediler ama hangi baslikta okuduysam yani geneli M onermisti😞
MDT cryingbaby kilodan ziyade basen genişliği önemli sanırım. Ben 59 kiloyum ama basenlerim geniştir mesela e malum hamilelikte de baya bir genişliyor. Ben henüz 27. Haftada olduğum için daha ne kadar irileşirim bilemiyorum tabi ama L beden olur gibi geliyor bana
cryingbaby Galatah ben 72 kiloyum, M olsa bile darlayacak beni sanki. Evet herkes kulotsuz kullaniyomus ve cidden rahat hissediyomus, bakalim olmazsa L aldirirm eşime napalim🤓
Galatah cryingbaby bence olur :) esnek bir yapısı vardı . Üstünde yazıyormu kilo aralığı . Ben atmışım paketini