Ozgepoyrazaden uzun uzun okudum yazdıklarınızı bir çok şey üst üste gelmiş yeni bir şehir pandemi hamilelik çocuklar hissetmez anlamaz sanarız ancak onlar her şeyi hisseder bizim aile büyüklerimizinde bazen yanlış söylemleri kötü niyetli bile olmasa çocuklar tarafından yanlış anlaşılabiliyor anneniz oğlunuza abi olacaksın kardeşin oluyor söylemini sıkça söylemiş olmalı ve bu da oğlunuzda stres yaratmış oysa o abi olmayı seçmez seçimler bizim seçimlerimizdir ve ona da bu yük ağır gelmiş olmalı çocuklarda gerileme dediğimiz şey olmuş çocuğunuza bebekliğine geri dönmüş ve alt kaçırmalar başlamış bir nevi sorumluluktan kaçmış ve sizin ilginizi yeniden kazanmaya odaklanmış size en büyük tavsiyem çocuğunuzun yanında artık bir süre bebek konusunu açmayın evet bebek hazırlıklarına oğlunuzu dahil etmeniz çok güzel bir davranış olsa da şu an çözülmesi gereken oğlunuzun sorunu annenizden de rica edin artık bu kardeş meselesi sıkça açılmasın bir kaç gün onunla ilgilenin parka götürün bakalım çiş yapma bitecek mi eğer bitmezse bir pegagog dan yardım almanız çok iyi olacaktır
çocuklar aslında kardeşlerini değil ona olan ilgiyi kıskanırlar bu nedenle daha karnımızda olan görünmeyen çocuğu kıskanmamıştır o sadece sizlere tepki veriyordur dilerim yardımcı olabilmişimdir ve yol gösterebilmişimdir önceliğiniz şimdi çiş meselesini çözmek ve kardeşi geldiği zamanlar sanırım oğlunuz okula da başlayacak ve bir çok sorunla yeniden karşı karşıya kalacaksınız adım adım gidin karnımızdaki bebeği şimdilik 2. Plana atalım daha doğuma var nasılsa bu abisin büyüdün laflarını da bir bırakalım bir süre konu konuşulmasın inş faydalı olur çok geçmiş olsun