burcu_burcu Normalde de her türlü peyniri çok severim hamileliğin başlarında da aşırı bir peynir yeme isteği vardı şu an biraz durulmuş olsam da yine de sürekli tüketiyorum kaşar, ezine, süzme, Yeşil peynir ne bulursam 🤪
Mumeray Bende çok severim süt ve süt ürünlerni ama malesef mide bulantılarında yiyemiyorum içim almıyo resmen sadece zeytin ekmek ve domates bazen 😔
emiras59 HappyMom yağlı yumuşak peynir yiyebiliyorum her gün kibrit kutusu kadar ya da ondan biraz daha fazla
Haticecakirr HappyMom ben kesinlikle tüketiyorum hamilelikten önce de çok tükedirdim iki dilim süzme bir kaç kaşar biraz çeçil peynir bazen örgü değişiyor
burcu_burcu emiras59 bilmem bilir misiniz Erzurum göğermiş peyniri derler. Bir sakıncası olduğunu hiç görmedim normal küf gibi olmadığı için. Ama yine de temkinli olmak lazım tabi
Seragurkan Düzenli olarak her sabah vazgeçilmezim süt peynir yumurta ve avakado ezmesi. Özellikle ekmeği kızartıp üzerine avakado ve peynir koyup yemeye bayılıyorum. Bazen gece bile ekmek arası peynir domates arası yapıp yediğim oluyor☺️Allahtan miğde bulantılarım azaldı öncesinde zor miğdem kabul ediyordu ve zorla bir şeyler yiyordum.
Mrymonek HappyMom hergun süzme peynir kahvaltıda yerim ceviz usenmezsem kırarım salatalik yumurta bunlarsiz kahvaltı yapmıyorum :)
es353 kiiraaz bende balık yiyemiyorum doktor OMEGA 3 balık yağı içeren vitamin verdi sizede tavsiye ederim
yamacin_annesi kiiraaz aynı ben 🙈 hamilelikten önce et balık sevdalısı ben şuan balık hiç yemedim neyseki omega 3 verdi doktorum , 18. Haftadayım et haftada 1-2 çok az Oda niye böyle yaa insan üzülüyo
Mk34 Vallahi kahvaltılık olan herşeye bayılırdım ama tüketemiyorum artık üç ayım bitecek neredeyse hala tiksiniyorum😭😭😭
Emine_clk01 Lolipoppp ben de süt ürünlerini çok tüketirdim şu an hiç yiyemiyorum ne süt içebiliyorum ne peynir ne yoğurt ne ayran yoğurdu sadece cacikta kullanıp öyle tüketebiliyorum 17 haftayım ben de
Lolipoppp Hulo__2692 Emine_clk01 aynen bende sadece cacikta tüketebiliyorum bide bazen beyaz peynir onu da kesmesi için domatesle
paradiseeeeee HappyMom sadece sabah kahvaltıda tüketiyorum taze kaşar yiyorum. Tuzsuz peynir yiyorum . Süzme peynir yiyorum . Tam yağlı sert peynir yiyorum hepsini farklı günler yiyorum tabi günde 1 çeşit yiyorum ve çok seviyorum bayılarak yiyorum 2 kibrit kutusu büyüklüğünde yiyorum hergün
Cigdemss Hemde nasıl tüketiyorum, lor, süzme, kaşar, tulum, keçi peyniri, tel peynir hepsinden yiyorum dönüşümlü olarak, her gün 2-3 çeşit yiyorum. 100 gr geçiyodur. Peyniri normaldede çok severim🙈 hamilelikte daha çok sevdim
Buketkucuk HappyMom hergün kesinlikle yiyorum normalde de çok severdim hatta eşim bazen protein zehirlenmesi yaşayacaksın artık diyor😄🙈
Seldamm Lolipoppp yemek yerken bile nasil anlatsam cik tuhaf bi haldeyim hic bisey canim istemuyo benimde bende 15 haftadayim :(