Ben tüketiyorum zeytin ve peynir resmen vazgeçilmesim oldu en başından beri. Normalde de cok severdim ama 1 gün bile yemeden geçmiyorum. Kapalı kutu süzme peynir alıyorum. Kaşar peynirini yemeklerde kullanıyorum genelde fırın da yapılan yemeklerde menemen de falan. 🤭 Ama kızım olacak doktor yanılmadıysa tabii 15+4 de kız demişti salı günü detaylı ultrasona gireceğim bakalım 🤗 20+6 yım suan