Zafsim0801 Fadimsak canım 5 li ver benim ameliyathanede gözümün onund giydirdiler ilk doğunca yikamadiklari için baya kirleniyo üstü kanlı olabiliyo
Fadimsak Zafsim0801 aynen canım öyle duydum bende o yüzden beşli vereyim sonra kendim onluyu kullanırım tesekkur ederim 😊
Ozge20ulu Fadimsak Canim eğer bebek kirli çıkıyorsa ikili takım veriyolarmis hemşire onu giydiriyormus Ama normalde 5 yada 10 takım veriyolar hemşire o takımdan giydiriyor kalanları da getiriyormus 🥰
glcncbn Fadimsak 1 adet bebek bezi, zıbın, alt üst kıyafet, eldiven,şapka, çorap ve penye battaniye koydum ben.
Fadimsak glcncbn bende ya öyle yapayım yada beşli alayım canım onlu almıstım yada onun içinden vereyim artık tesekkurler 😊
TheBaby Fadimsak Benim 2.gebeliğim canım. Hiç 10′lu takım almadım. Mayıs doğumum. 1 kolsuz çıtçıtlı body, üzerine tulum, beresi, battaniyesi, eldiveni, bebek bezi,bunları vericem sadece. Yanıma yedek 3 tulum 1 tanede foto için özel giysisini hazırladım.
Yumurcakk Ya bende bişey sorcam ben temmuz annesi olcam bebek doğunca ya tulum yada zıbın altınada pamtolon giydircez peki bebişin üst kısmına atlet lazımmı? Yada zıbın atlet olup üstüne başka biseymı giydirmem gerekir?
Mavilotta Yumurcakk atlet lazım tabiki. Bide iç zıbın vereceğiz. Yaz da olsa bebek üşür. Çıtçıtlı atlet belini tutar. Kesinlikle vermen lazım. En fazla ince penye battaniyeye sarar. Kalını vermezsin.
kubr_pak Fadimsak Ben gittiğim hastanedeki ebeme sordum, 10nlu hastane çıkışı ve ekstra bi battaniye daha istedi, anne karnından sudan çıktığı için ilk başta çok üşüyormuş bebekler
Fadimsak Aybigen tamam canım cok tesekkurler ben hepsi verilecek sanıyordum ama sizler aydınlattınız😊😇
Mavilotta Fadimsak canım şöyle düşün. Bebek Bi iç zıbın, üstüne çıtçıtlı atlet üstüne de ya zıbın takımı alt üst yada tulum giycek. Ayağına çorap, eldiven ve şapka. Bir de battaniye. 10lu setin içinde hem tulum hem zıbın takımı var ikisini birden giyemez. İç zıbın dediğim şey incecik beyaz olan üst. Sen böyle olacak şekilde istediğin kıyafeti verebilirsin. İlk neyle görmek istiyorsan bebeğini onu ver 😊😊
Fadimsak Mavilotta cok tesekkur ederim canım valla doğru evet aydınladım iyice düşünüp duruyordum eksik bişi olurmu diye😊
Fadimsak Seferiyehatun ben onlu almıstım canım da beşlide ayarlayayım battaniyesiyle inşallah tesekkur ederim 😊
Kvsraykt Fadimsak tavsiyem 10 lu vermeyin odanıza geldikten sonra siz kendiniz değiştirip 10 lu giydirirsiniz
Fadimsak Kvsraykt evet öyle yapacağım inşallah canım tesekkur ederim kafam rahatladı düşünüp duruyordum valla😊
archerwoman Buketkucuk ne zaman doğuracaksınız acaba ve o ilk vereceğiniz 5li setin ürünleri nele battaniye de mi var
Buketkucuk archerwoman 38 haftalığım ne zaman doğururum bilmiyorum beklemedeyiz🙈😄 Battaniyesi falan içinde eldiven şapka koydum alt üst, zıbın, bi de belki onu giydirmek isterler diye tulum koydum direkt paketledim çift kilitli buzdolabı poşetiyle onu vericem artık ne giydirmek isterlerse giydirirler, ince penye battaniyesi de içinde ama ben bi de yanına kalın peluş vericem getirirken üşümesin 🙈