Crazymom5 hayırlı olsun, ben bir ay önce epidural oldum tavsiye ederim çünkü bebekle ilk temasımız oldu doğar doğmaz göğsüme koydular bakıştık koklaştık sıcaklığımızı paylaştık çok güzeldi. Sezeryandan korkmayın hiç ilk gün biraz ağrı oluyor ama geçiyor zaten ağrı kesici iğne yapılıyor, ben 2 gün kaldım hastanede. Cuma sabah doğum yaptım, pazar öğlen hastaneden kendim desteksiz yürüyerek çıktım. İlk bir hafta emzirirken eğilmek doğrulmak zor oluyor tek zor tarafı bu onu da evde destek yardımcı biri varsa halleşiyorsunuz benim eşim ve annem evdeydi ikisi de yardımcı oldu sıkıntısız atlattık.