Aysenurctn32 2kezanne1 12 de ikili testte yorum yapmadı doktorum sonuçlar da 2 haftada çıkar dedi haftaya gidicem belki o zaman yapar
Elif74 Bende 15 haftalık hamileyim 13.haftamda ikili tarama için gittim daha kucuk dedı cinsiyet için salı günü sonuç almak için gıdıcem inşallah ogrenirim🙈
mucizebebek03 2kezanne1 13 hafta olduk maalesef daha öğrenemedik 2 hafta sonra gidecem inşALLAH belli olur ☺