mavili123 2kezanne1 14. Haftaya yeni girdik, 12de ikili test yaptırdık ama doktorum bir tahminde bulunmadı. Belki birkaç hafta sonra öğreniriz 🤷🏼♀️
Kubranurdal 2kezanne1 ikizlere hamileyim birine erkek dedi aam diğerine birşey diyemedi kesesi biraz küçükmüş onun inşallah oda kız olur 🤲🏻 Sağlıklı olsunlar da 🥰 13 haftalıkken söyledi
Gizemeymen 2kezanne1 13+1 daha solemedi salı sonuclarimi almaya gidicem biraz orluyicam doktoru belki söyler
Serpiltsn 2kezanne1 salı günü 13. Haftaya giriyorum, yarın ikili tarama sonucu icin gidecem doktora henüz hiç tahminde bulunmadı 🤷🏻♀️
zeynpdemiiir 2kezanne1 11+4 te erkeğe benziyor dedi şuan 15 haftalığım yarın gidicem tekrar bakalım 🌸
Sarakgiz 2kezanne1 bu hafta öğrenecektik ama maalesef covid olduk😔😔 inşallah karantinamız bitince gidecegiz. Bugün 16 haftalık olduk😊
Mom_0606 @2kezanne1 16 olduk bugün erkek cinsiyetimiz doktorumuz 12de erkek tahmin etti ama kesin sonucu nifty ile öğrendik 😊
miniktirtilim_ 11 haftalıkken gittiğimiz kontrolde bir ay sonra geldiğinde söylicem dedi. Haftaya pazartesi kontrolümüz var 15+4 olmuş olucaz bakalım gösterirse o gün öğrenicez inşallah🥰