Arife_yildiz bu tavır hiç doğru değil bence ya ben Sancaktepe bölgeden memnunum normal doğum 2200 sezeryan da 500 falan fazlası dediler doktora ek ücret yok gece doğumun olursa falan geliyor giriyor doktorun doğumuna,normal doğumda bir gece kalman vs dahil doğumdan sonra topuk kanı falan hepsi dahilmiş. İstanbuldasın bide daha güzel doktorlar bulursun canım