ozge-93 merhaba 38+3 bugun cumartesi Günü gıdıcem doktora ama endıselenme dedi risklerini konuşmadık bir sonraki gelısınde karar verelim dedi bu tamamen kordon boyu ıle ılgılı bir durummuş eğer kordon boyu uzun sa normal doğuma engel olmaz kordon la doğum yaptırdığım çok bebek var dedi bir sonraki gidişim de netleşecek artık cumartesi sizede yazarım