ebruus ikimelekannesii22 erken gebelik 4 gun oncesine ndr yapiliyo ve obur teste gore daha hassas yani varsa onda daha koyu cikar ustunde erkenngebelik testi yazio
Defnem07 Mest12 elinizde ovülasyon testi varsa bir de onla de bende silik çizgi çıkmıştı bir arkadaşım ovülasyon yapsana dedi onda da çok koyu çıktı tabi kesin sonuc degil sadece bir öneri ☺️
Durunbigeldim Mest12 var gibi sanki erken gebelik testi dene birde ondan daha net çıkar kastelere nazaran
Mest12 Durunbigeldim ilk idrarla yaptım bekledim beş on dakika çıkmadı sonra bi geldim gayet gözüküyor fotoğrafta silik biraz ama bilemedim boş sevinç mi acaba diye kendimi yiyorum