Boncukgiller003 NazKaya06 alttan ultrasonla muayene gibi bişi mi. Bana alttan ultrasonla çok baktılar sandalyeye çıkartıp.
Glbnpk Skrynroflaz9894 Daha dün gece izledim. YouTube a yazın. Orada iskelet üzerinden anlatan video var. Güzel anlatıyor.
sevgisevgi Skrynroflaz9894 iyi sizin doktorunuz onceden soylemis benimki rutin kontrolde yapti çat diye 😊 ama kendinizi serbest birakirsaniz iyi olur, o zaman acimiyor, zaten uzun suren bir islem degil korkmayin 🤗 37 + 4te oldum ben
Duygu3437 Skrynroflaz9894 36 haftamda kanama yüzünden gittim çok canım yanmıştı bakan doktor çok canımı yaktı hatta ağladım birazda korku vardı oda etkili olmuştur ama 37 haftamda kendi doktorum baktı biraz sızı hissediyorsun oda ilk sokarken parmağını okadar asla kasma kendini ben kasmadım ama çok korktum yine aynı acıcak diye çıkarken eşim de hatta mutlusun hayret dedi dedim gram acımadı 😂
Skrynroflaz9894 Duygu3437 ayy doktordan doktora da göre değişiyor demekki ya 🤷♀️ Daha önce hiç alttan muayene olmadım alışkın olmayınca aslında tedirgin oldum inşallah benimkinde acımaz da ben kendimi kasarım elimde değil 😂
Duygu3437 Skrynroflaz9894 parmağını soktuğunda ister istemez kasıyorsuun kendini sonra kendini bırak acımadığını fark edicek sin
Beyzan ZEhrA_94 çatı muayenesi keşke doğumu tetiklese o zaman 40 haftayı dolduran ya da buraya doguramiyorum yazan kimse kalmaz🤷🏻♀️ bazen doktor bilerek baskı uyguluyor hastası dolana ama normalde yapılan muayene doğumu başlatmaz Dr de o riski almaz zaten