Skrynroflaz9894 Kızlar haftaya doktor çatı muayene yapacağım dedi çok tedirgin oldum nasıl birşey olan varsa anlatabilir mi birde kaç haftalıkken yaptırdınız ben 36 haftalık olmuş oluyorum çok erken değil mi
NazKaya06 Skrynroflaz9894 Bana ilk 37 de yaptı parmağını hafif soktuğu için hiç acımadı. Sonra 38.hafta da tekrar gittik baya derine soktu, rahim yumuşamış mı diye baktı, benim rahimde yumuşamamış o yüzden baya canım yandı.
ZEhrA_94 Skrynroflaz9894 canım 36 erken ya bazı doktorlar yapmıyor bile doğumu tetiklediği için doğal haline bırakıyorlar
Boncukgiller003 NazKaya06 alttan ultrasonla muayene gibi bişi mi. Bana alttan ultrasonla çok baktılar sandalyeye çıkartıp.
Skrynroflaz9894 ZEhrA_94 aynen canım banada erken gibi geldi 🤷♀️ Suyum azmış belkide ondan erken yapıyor
Beyzan ZEhrA_94 çatı muayenesi keşke doğumu tetiklese o zaman 40 haftayı dolduran ya da buraya doguramiyorum yazan kimse kalmaz🤷🏻♀️ bazen doktor bilerek baskı uyguluyor hastası dolana ama normalde yapılan muayene doğumu başlatmaz Dr de o riski almaz zaten
Duygu3437 Skrynroflaz9894 ben 36 zorunlu oldum kanama olduğu için ama öyle erken doğum felan başlatmadı 38 +2 tık yok 😂 hatta 36 dan 37 ye ne açılma ne yumuşama olmuş
ZEhrA_94 Skrynroflaz9894 hım olabilir suyun risk e girdiği durumda suni ile başlatıyorlar doğumu o yüzden her ihtimale karşı yapacaktır ama korkma 5 saniye sürmüyor jinekolojik muayene gibi düşün abartılacak birşey değil
Duygu3437 Skrynroflaz9894 36 haftamda kanama yüzünden gittim çok canım yanmıştı bakan doktor çok canımı yaktı hatta ağladım birazda korku vardı oda etkili olmuştur ama 37 haftamda kendi doktorum baktı biraz sızı hissediyorsun oda ilk sokarken parmağını okadar asla kasma kendini ben kasmadım ama çok korktum yine aynı acıcak diye çıkarken eşim de hatta mutlusun hayret dedi dedim gram acımadı 😂
SenaKoputan Skrynroflaz9894 1 dakika bile sürmüyor ama o çatala çıkmak sorun biz kadınlar için. Ah şu mecburiyetler 🤦♀️ tek yapmanız gereken kendinizi sıkmamanız.
Omerraysemm Skrynroflaz9894 cnm hiç korkma çatal göründüğü kadar korkunç değil bana hiç çatı muanesi geregik duyulmadı yapılmasa da oluyor ama senin suyun az diye doktorun uygun görmüş git yaptır korkma
ZEhrA_94 Mercimekmom olabilir tabi doktordan doktora takibe göre değişiyor bende hiç yapılmadı mesela doğumhanede yapıldı yatış yapıldıktan sonra
Skrynroflaz9894 SenaKoputan kadınlık ne kadar zor rezillik ya neyse olacak bunlar artık hayırlısıyla atlatalım inşallah
Tuuceetkn Skrynroflaz9894 bana da bir sonraki muayenem de yapacak yani 2 hafta sonra 38 olmuş olacam içimde korku var benimde ama yaptırıcaz mecbur
glnzem Skrynroflaz9894 benim su gibi akıntım ve kasıklarımda kramp olduğu için 32. Haftada acile gitmiştim orda eliyle muayene etti doktor açılma yada yumuşama yok dedi sanırım oda çatı muayenesi gibi bişey oluyor. Biraz acıdı ama çok fazla dayanılmayacak gibi değildi. Ben kendimi kastım bide