Ys35 Ozlemcigimmmm benim 6 aylıkken vefat eden abimin ismi manevi değeri olduğu için çok istiyorum sırf o isim için erkek bebek istedim hep 👶🏻💙
Danlacan momsboys hadi yaa 🤩 bende çok düşündüm sadece Aras koyacaktık ama Aras Ali tam isim gibi oluyor diye düşündük öyle karar verdik 🤗
N_A_Z_L_I_M Danlacan Bizimde oğluşumuzun adı Aras olacak inşallah 😍 Babamız iki isim sevmediğinden tek isim olacak 🥰
Nida02 Merhaba kızlar Reyyan ismi nasıl 32 haftalık hamileyim kızım olucak bu ismin yanına ne uygun olur 💐😘
Aylinsemih NazKaya06 allah nasip ederse toprak aren ama annemle teyzem beğenmedi değiştir diyip duruyor neymiş aren uymadı diyorlar onun yerine başka bisey koysam daha iyi olurmuş neymiş ilerde isimleri ile cagirilcakmis ben sorumluymusum