NazKaya06 Ben de Salih Kayra çok istiyordum ama babamız Kayra ismini istemedi o yüzden tek Salih koyacağız insallah. 🤱
anneyim_33 Hanımlar yiğit bayram uyuyormu sizce birbirine daha öncede sordm ama cevap alamamış tim bidaha sorayım🙃😊
fatmamusa-28 anneyim_33 benim de öyle valla Allah tan dedemizin adı Ömer eşim çok istedi kırmadım ben de 😊
Aysobaciniz NazKaya06 Eğer oğlum doğana kadar adını değiştirmezsek, (her gün değiştiriyoruz 😀) nasipse inşallah YAĞIZ EFE ❣️ Olcak 💙