Senayyalcin Selam kızlar,bugün hani insan hisseder ya vücudunu garip şeyler oluyor aslında bir kaç gündür hafif regl ağrısı gibi ağrılarım vardı ama şuan bütün karnım kasılıp düzeliyor ve çok düzensiz aşırı olmayan sancılar giriyor bakalım ne olacak😝
Buketkucuk Senayyalcin benimde çok düzensiz de olsa hafif adet sancıları giriyor, karnım hep sertleşiyor kasılıyor bakalım ne olacak 38 haftalığız bizde🤭
Erceyl Senayyalcin hadi hayırlısı ile gelsin az kalmış panikleme normal bunlar doğum sancısı biraz daha farklı
Senayyalcin Erceyl yok çok soğuk kanlı bir insanım panik yapmam için kolumun falan kopması lazım hayırlısı olsun 😂😂
Seyma2861 Senayyalcin benim doğum yapmadan bir hafta falan afedersin cok tuvalete çıkıyordum bagırsaklar temizliyor bebek yolunu açıyor. Bide son 3 gün pubik kemiğinin açıldığını cok net hissetmiştim 36.da doğurdum 😬inşallah kolay su gibi doğumlar nasip olsun
Senayyalcin Seyma2861 İnşallah dediğiniz gibi 4-5 gündür normalde çıkmayacağım kadar büyük tuvalete çıkıyorum 😂😂
Sofiyamagamedova Seyma2861 canim 36 dogurdun bebekde bur sorun oldumi acaba ben 36 iki gunum var hicde normla his etmiyirum kebdimi acaba bebek dogsa iyi olirmu kuveze kirmez dimi
Seyma2861 Senayyalcin işte belirti bu canım. Günde bir kaç defa 😀 inşallah geliyor yolcu bavulunu hazırlamış bir kaç güne
Asyaayaz1 Bencede geliyor artık🌸(gamzeayaz ben😀) rabbim kolay ve SAĞLIKLA geçen bir Doğum nasip etsin 🌸😍
Fatma12345 Senayyalcin cinsiyetiniz nedir acaba 😊erkek çocukları geç gelir derler ama sizin kız mı erkek mi
TheBaby Senayyalcin Canım bende yaklaşık 1 haftadır aynı durumdayın. Senden biraz daha fazla ağrılarım hatta. Nst de sancımda çıktı. Doktor erken alabiliriz çantan hazır gel haftaya dedi. Yani haftaya alırsa 37+2 de doğmuş olacak
ZEhrA_94 Senayyalcin o hafif regl sancıları açılma belirtisi bugünkü kadılmalarında doğumun haberci bir avazda kurtar canım
17ekiiimmmm Senayyalcin Ya gelmekte olan gelmese mi acaba 😄😄 sizin yorumlarınızı hep takip ediyorum kırmadan incitmeden ve mantıklı yorumlar yapıyorsunuz çoğu postta görüyorum happy kidse gitmeyin noluuurrrr 😄😄😄