Nzl5293 birşey yaptıracak kadar insan görmeyeceğiz şu şartlarda.
Açıkçası görecek olsaydık da sadece çikolata yaptıracaktım. Hazırlayan kişi çok özense de, hediyeyi alan kişi nereye koyacağını şaşırıyor, atsa olmuyor, saklasa olmuyor. Nikah şekeri, davetiye gibi birşey artk.
Bu benim görüşüm tabi.