Benimki de Philips marathon, alırken eşim robot istedi ben yeni çıktığı için robotlara güvenmeyip almadım bu kadar yaygın değildi o zaman. Philips çok güçlü çekiyor benimde kuyruk sokumumda kırık var belimi ağrıtıyor onun gücü ama eşim inat etti sen istedin diye. Geçen o evi süpürdü gelmiş diyor ki aşkım evin kalanını yarın süpürgeyim çok belim ağrıdı 3+1 evi 2 günde süpürünce hak verdi galiba 😂😂