Kızlar ben bişey merak ettim yinee 😂 şimdi biz 23+4 üz ve bazen tembellik yapıyor yada hareket halindeyken hissetmiyorum hareketlerini diye arada karnımı yavaşca sallıyorum dürtüyorum parmağımla hafifçe bastırıyorum tepki versin diye sizce zararlı mı 🙄 tembellik yapıyor genelde ben dürtünce cevap veriyor😂