Gorg_i marininannesi evett cokta begenırım :) hatta oglumuz olcak erkeğe olur mu diye düsünmedik değil ama kız ismi oldugu icin vazgectik :)
marininannesi Gorg_i aslında ben araştırdığımda erkek ismi diye geçiyordu sonradan kızlara kondukça unisex bi isim olmuş diye biliyorum bende
Gorg_i marininannesi daha cok kıza yakısıyo cokta anlamlı bence sağsalim kucagınıza almyı nasip etsin allah 🥰