marininannesi isim çok güzel ama gel gör ki normal sıradan bir isim koysak bile her türlü bir lakap bulurlar. O yüzden senin için rahat ediyorsa kendin beğendinse hiç kimseyi takma ben öyle yapacam 😁 çünkü bu konuda çok yorum yapan olacak, herkesi dinlemenin gereği yok eşin ve sen sorumlusun 🥰 bizde öyle sıradan olmasın farklı olsun diye isme karar verdikten sonra herkes yorum yaptı. Ağzı olan konuşuyor dedik geçtik 😁