Elifgnz 123ozlem evet canım zorunlu sezeryan olucam karın çevresi geride dedi daha fazla bekletmek istemiyorum dedi hayırlısıyla kucağımıza alırız inşallah
123ozlem minikbirbebis Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin. Bana sadece plasnta yaşlanmış dedi bebekte kanala girmiş o yüzden tehlikeye atmayalım dedi sen kaç haftalıksın bebeğin kaç kilo canım
minikbirbebis 123ozlem Benimde her şeyim normal ama bebek daha 2300 37+3te gittim karnı 1 aya yakın baş ve diğer ölçğmler 10gün geri canım yarın tekrar gideceğim inşallah birazda olsa büyümüştür zaman geçmiyor resmen
mrveyvz 123ozlem Planlı sezaryanda zaten 38 ve 39.haftalarda alınıyor canım korkma erken bi zaman değil normal 38 hafta. Ilk doğumumu 38.haftamda yaptım ben hiç bi sorunda yaşamadım. Sağlığında problem olmasın hızlıca kilo alır korkma sen Allah’ın izniyle 🙂