mericalp evet memnunum suan 33+6😌 hatta ilk hastalarındanım. Gebeliğimi ilk öğrendiğimde evime yakın diye Ersoy’a gittim 5 haftalıktı o zaman sonra kontrole gittim. Daha sonra medical park a gitmeyi planlıyordum hep Nilüfer hanımı çok övüyorlardı ona randevu almıştım ama nasip olmadı cunku lekelenmem oldu gittiğimde de Nilüfer hanımın doğumda olduğunu başka bi dr a yönlendirelim mi beklemeyin diyince Hülya hanıma muayene oldum ve onla da devam ettim zaten Sivas’tan yeni gelmiş zorunlu görevinden ama memnunum 😌 siz kaç haftalıksınız?