guneskivi bu hamileliğimde o kadar çok doktor değiştim ki hangisini tavsiye edeyim 🤣🤣🤣 suan emsey orkide hanıma gidiyorum .ilk muayenesi güzeldi güzel anlaştık normalde kadın doktorlarla anlaşamıyorum ama pozitif enerjisi güzeldi . Diğer 3 doğumu Pendik şifa hastanesinde yaptım .3 ayrı doktor üçündede memnunum hastanedeki ebe,hemşireler ve hasta bakıcılar çok ilgilendiler . Tek sıkıntı odaları biraz havasız ve yenidoğan yoğun bakımı tam donanımlı değil maalesef