Ayseyavuz Ruzgarperisi inşallah çıkar ama canm yarın dgl obr gün yap garanti olsun aynı cikablr ya yani DHA belirgin olsun dye dedim
Ruzgarperisi Ruzgarperisi @TunarinAnnesi quzum sende baxsan bu testə? Səncə var? Dünən ettim bu testi. Adete 5 gün qala. Ümidsizem ama.
TunarinAnnesi Ruzgarperisi sap kimi zeif bir xett var Ama quruma cizgisi ola biler 2 gun Sonra tekrar et eyer biraz Gozle gorulse demek hamilesen
Ruzgarperisi TunarinAnnesi oldu. Ama testi ettim 5 dq sonra şekli çektim bele idi. Yeni 5 dq içinde çıxdı bele. Ederem tekrar testi
Maeulle Ruzgarperisi kuşum göremedim ya dikkatlice baktım yakından uzaktan Altan falan ama bekle istersen adet gecikmesini tekrarla testi inşallah hakkında hayırlısı olsun canım ❤️
Ruzgarperisi Maeulle canim görenler var görmeyenler de .bakalım kısmet artık. Adetim geçerse yeni bi test daha yaparım 😘