AnnelikHayali hayır doktora gitmeden düşük oldu bende. Zaten iki sene önce evlendiyim ayda hamile kalmıştım o da düşük olmuştu.ondsn sonra korunmadim hiç. Sadece arada olan 2 kurtajda birinde iki ay diğerinde 6 ay korundum. Şuan hamile kala bilirim zaten . Sadece eşimin işinden dolayı gerekli zamanlarda yanımda olamadığı için uzadı hamilelik olayları. Şimdi bakalım bu ay kala bilecek miyim