Ayyyyssegul 28+6 3 gün sonra doktor komtrolümüz var bakalım bebiş ne durumda enson 1080 demiştik Benimde hamileliğim çok güzel geçti bu günlere kadar hiç bir rahatsızlığım olmadı derken gecelerr 🤦🏻♀️ Ateş gibi yanıyor ellerim ayaklarım birde bel ağrısı kramp girmesi derken doğru düzgün uyumadan sabah ediyorum bir sağ bir sol dönüp duruyorum