Fulya Acıbadem e gidiyorum biraz tuzlu tabi ama cok güzel bi hastane ve cok iyi. Cok kötü bi doktor tecrübesi yaşayıp 31. Haftada doktor değiştirmek zorunda kaldığım icin evime en yakın özel hastaneye gitmek zorunda kaldım o da ya Amerikan hastanesi ya Florence ya da Acıbadem olacaktı, aralarından en uygunu yine Acıbadem 😂