Anneyim11 Prenses_B_ normal dogum ıcın 41 de de bekleriz dedi 2 günde bi kontrol sartıyla bebek dogum pozisyonunda aslında basını ultrasonda ölcemedi hatta son kontrolde ınsallah normal olur hıc aksını dusunmedık doktorumla iri bi bebekde degıl kolay dogurursun dıyo bakalm ınsallah kızımda gelırse🤲🏻🤲🏻
Fabulas Anneyim11 benımde son kontrol pazartesiydi, resmen aynıyız. Doktor sabret gelecek dedi, squat yapıyorum evde hiç durmuyorum daha napıyım anlamadım:( dua ediyorum artık gelsin diye, suni sancı almak istemiyorum🤦🏼♀️