[silindi] nhl_1 Bizim 12 temmuz gözüküyor diyabet olduğu için bebeğimin gelişimi biraz önde bebeğin gelişimine görede 3 temmuz gözüküyor hayırlısı bakalım bende Kayseri’de Hümada yapacağımdoğumu inşallah doğum şeklimiz belli değil henüz 🙃
Ccff3435 nhl_1 ayyy benimde 23 temmuz 🥰❤️ İstanbul da yaşıyorum, Çamlıca Medipol hastanesinde doğum yapacağım. Herhangi bir sıkıntı çıkmazsa son dakikaya kadar normal doğumu beklemek istiyorum. Sağlıkla gelsin minikler ☺️
Sedaabdullah nhl_1 merhabalar bnede pembemavi ye gidiyorum çok begeniyorm doktorları ve hastaneyi benmde agustos sonu eylül başı gibi gözüküyor şuanda doğumum bende sizin gibi normal istiyorum inşlllah sağlıkla alırız bebişlerimizi bnm doktorum aycan kopuz sizin doktorunuz kim
nhl_1 Sedaabdullah ben bandırmada yaşıyorum alanının en iyi uzman doktoru Erkan Coşkuna gidiyorum kendine ait özel muayenehanesi var pembe mavide çok doğum yaptırıyor önerdi kendiside doktorumdan aşırı memnunum 👌🏽
nhl_1 Sedaabdullah evet :) sonuç olarak sancı başladığında çocuk saniyesinde doğmadığı icin ben ve eşimde güzel bir hastane olsun istedik hem uzak değil hemde güzel bir hastane🙏🏼
Sedaabdullah nhl_1 hadi inşallah sağlıkla kucagına alırsın canım bende rabbim nasip ederse orda yapıcam gercekten güzel bir hastane