nhl_1 bende Bursadayım benimde 27 temmuz veriyor, medicana da doğum yapacağım kısmetse. Bende normal istiyorum ağrı eşiğimin düşük olduğunu düşünüyorum epudirali vurdururum diyorum ama onun iğnesinden de korkuyorum 😅 sezeryan hiç istemiyorum, bakalım kısmet inşallah sağlıkla kucağımıza alırız.