058elf rabiagucer03 3 lü rakamlar sanki geçmiyo gibi ama bakıyosun sonrada ne zaman geçmiş bu kadar gün diyo insan 😂 aminn aminn hepimiz sağlıkla alalım kaderi huyu güzel olsun 🤲🏻 Rabbim çocuklarını sana bağışlasın canım inşallah🥰
rabiagucer03 058elf yaaa RABBİM BİN KERE RAZI OLSUN GÜZEL DUANIZ İÇİN ÇOK AMA ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM CÜMLEMİZ İNŞALLAH RABBİM TÜM EVLATLARIMIZI KORUSUN ❤️
Krizantem_ 058elf Ay inşallah 🤲 artık doğsun diye sabırsızlanmaya basladim🙈 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🥰
mavilibisey 058elf benim de son 9. bel ve sırt ağrılarım çok fazla, alt tarafımda baskı var yürürken ama doğum belirtisi sayılabilecek bir sancım yok, nişan yok. Evin içinde sürekli “doğuramıyom” diye geziniyorum 😁
058elf mavilibisey benimde öyle baskı var ama sancı yok, beni de her gören doğurmadn mı diyo ya da mesaj atıyorlar arıyolar sürekli doğurmadn mı daha diye doğursam bu şekil olmam 😛🤣 bakalım hangimiz önce doğum yapacak
Mrymgdkl mavilibisey benimde son 10 aynı belirtiler var Nisan veya su gelmediği sürece beklemek istiyorum bse olur mu acaba korkuyorum bide iki güne karantinadan cikcaz ☹️
058elf Krizantem_ aminn aminn 🤲🏻 ya ben sabırsızlıkla bekliyorum resmen her an gelebilir heyecanıyla😍🥰
ballarinannesidirr 058elf aynıyızzzz vee kaç gündür adet sancısı gibi ağrılarım var bakalim ne zaman gelicek bebelerimizz🐣💕 nst de sancimizda çıkmıştı sizde var mi belirtiler
058elf ballarinannesidirr sağlıkla gelsinler inşallah canımm🥰 benimde var dedi ama biz buna doğum sancısı demiyoruz dedi doktor hatta nst çok güzel gelmiş demişti cuma günü tekrar randevum var bakalım o zaman ne diyecek
058elf Krizantem_ bir gece ansızın gelebilir 😛 hepimiz sağlıkla kavuşalım inşallah canım güzel kolay doğum nasip etsin Rabbim 🤲🏻 🥰
058elf Buketkucuk evet canım çok heyecanlı🥰🥰 ama tekli rakamlar sanki geçmiyo çiftken inmesi kolaymış 😂 sağlıkla alalım inşallah 💕